شرکت مهرسان بزرگترین سازنده دستگاه های نساجی و رنگرزی

09928505121

محصول کامپکت

...

معرفی دستگاه کامپکت

انواع دستگاههای کامپکتcompact

 1.سیستم حرارتی بخار

2. سیستم حرارتی روغن داغ با منبع تامین دیگ روغن

3.سیستم حرارتی المنت و روغن

1. در سیستم حرارتی بخار آب به دلیل عدم توانایی در کنترل بخار،بخار هم در ابتدا و هم درانتهای سیلندر افت حرارتی دارد و هم با محدودیت افزایش دما مواجه هستیم به گونه ای که دما را تا 140 درجه در سطح سیلندر بیشتر نمی توان افزایش داد این موارد از ضعف های سیستم حرارتی بخار به شمار می آیند. بنابراین مناسب برای پارجه های پلی استر و یا اسپان نمی باشند.

در سیستم حرارتی دیگ روغن از روغن داغ استفاده می شود اما با دو افت حرارتی برخورد می کنیم افت اول بدلیل فاصله منبع دیگ روغن با دستگاه و افت دوم بدلیل چرخش روغن در محفظه و برگشت به دیگ روغن روی می دهد بنابراین در این سیستم هم همانند سیستم حرارتی بخار، موارد افت حرارتی و محدودیت دریکسان بودن دما وجود دارد که باعث ناهماهنگی در تثبیت پارچه می گردد.

سیستم حرارتی المنت و روغن در یک محفظه کاملا دربسته در خلاء انجام می گیرد بنابراین به این دلیل افت حرارتی نداشته و حرارت بسیار دقیق +-1درجه در 230 درجه را ایجاد می نماید،از این رو بهترین سیستم حرارتی شناخته شده است و بهترین تثبیت پارچه در این سیستم حرارتی صورت می گیرد.از طرف دیگر در این دستگاه کناره های پارچه لول نمی شود بابراین بهترین نوع کامپکت این نوع می باشد.

دستگاه کامپکت تولیدی شرکت مهرسان بروزترین دستگاه کامپکت دنیا که با تکنولوژی روز دنیا با بالاترین کیفت در حال تولید می باشد که آب رفت پارچه را تا حداقل ممکن صورت می گیرد و نمد استفاده شده در دستگاه از کشور آلمان با بالاترین کیفیت استاندارد جهانی تهیه می شود وقطعات و لوازم استفاده شده در قسمت برق دستگاه ها از جمله درایو،plc و الکتروموتورها از برند های معتبر و موجود دربازار داخل کشور می باشد تمامی مراحل طراحی و ساخت آن در داخل مجموعه مهرسان انجام می شود و دستگاه های تولیدی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند وتهیه تمام قطعات یدکی و تعمیرات و نگهداری دستگاها توسط شرکت مهرسان پشتیبانی می گردد.




طراحی و توسعه توسط : آیواوب